zaterdag 12 september 2015

Trots!



Gisteren was een bijzondere dag: op 11 september is mijn eerste leerlinge ingewijd als sjamanka en priesteres van de Godin.
En het was tijd ook! Ze was er op alle niveaus helemaal klaar voor en heeft haar initiatie niet alleen doorstaan, maar volledig opgepakt en zich eigen gemaakt. Ik vind het zo geweldig!

De avond is prachtig verlopen, met inwijdingsmomenten in alle facetten van het Wiel. En deze Vuurdame heeft zich zo volledig overgegeven aan het Water, dat mijn hond vandaag persé naar de inwijdingsplek aan het meer wilde om te zwemmen en te spelen, terwijl ze anders nooit uit zichzelf die kant op wil. Bijzonder.....

Ik voel me trots en dankbaar. Trots op deze geweldige jonge vrouw, die nog een prachtige toekomst als sjamanka tegemoet gaat. Dat wordt een ijzersterke combinatie met haar andere beroep. En dankbaar, dat ik mag meemaken dat ze met een klein beetje hulp van mij zo gegroeid is. In kracht, in aanwezigheid, in kwetsbaarheid, in overgave...Wat ben ik gezegend dat ik hier getuige van mag zijn.

Voel jij iets, van binnen, dat je trekt? Een (klein) innerlijk stemmetje dat aangeeft dat jij ook het pad van de sjamaan/sjamanka en/of priester/priesteres van de Godin wilt bewandelen? Droom je wel eens over sjamanistische onderwerpen? En wil je dat verder onderzoeken? Dan zouden we samen kunnen uitvinden wat ik voor je kan betekenen. De opleiding tot sjamaan/priester van de Godin die ik geef is een unieke, individuele weg. Tijdens deze weg werk je wel samen met anderen die op hun manier dezelfde weg bewandelen, in een soort intervisieverband. Zo leer je vanuit jezelf wat jouw sjamanistische talenten zijn, en hoe je die in deze wereld kunt ontwikkelen en gestalte kunt geven.
Je kunt me een berichtje sturen op Face Book (Maria Bregitta) voor het maken van een kennismakingsafspraak.

Wees gezegend, en heb het goed,
Maria


Geen opmerkingen:

Een reactie posten