woensdag 12 september 2012

Nog twee nachtjes slapen!

Nog even, nog heel even, en dan mogen we weer:

Trancereizen!

Ik heb er zo'n zin in! M'n nieuwe trommel staat al dagen voor m'n neus te wachten. Af en toe sla ik hem aan, gewoon voor de lol. Wat een mooie klank!
Het thema is voor mij heel actueel, blijkt: balans vinden tussen werk en opleiding, privé en mantelzorg, m'n spirituele ontwikkeling en m'n dagelijks werk.... ik krijg steeds meer lol in de balanceeract. Misschien kun jij ook al van tevoren stilstaan hoe het staat met jouw leven als evenwichtskunstenaar - of juist niet: lukt het een beetje, de balans in je leven te vinden? Wat zijn voor jou de polen waartussen je beweegt? Ervaar je onbalans als stressvol? En zo ja, hoe ga je daar mee om? Een paar vragen om je te helpen richten op 'balans/evenwicht'.

Ik hoop dat we met een aardige groep kunnen starten, vrijdag de 14e. Je bent van harte welkom in het Hortus Huys aan de Grote Kruisstraat 3 in Groningen. We beginnen om 20.00, en vanaf 19.45 ben je welkom. Het kost 10 Euro per keer, of je kunt je al inschrijven voor de hele reeks van negen keer, dan is het 75 Euro.
Stuur wel svp nog even een mailjte naar mariabregitta@hotmail.com, dan kan ik de koffie en thee goed verzorgen.

Groetjes, en een warme liefdesgroet,

Maria Bregitta


Geen opmerkingen:

Een reactie posten