vrijdag 7 september 2012

14 september trancereis met drum in Groningen!

Nieuws: de trancereis van 14 september zal begeleid worden door een trommel, en niet door de moeder/vaderratel!

Tijdens het Loreleifestival heb ik een prachtige nieuwe trommel gekocht bij Barbara Meicklejohn, een Schotse erfelijke sjamane/heks/druïde. Het is een drum van geitenvel, met een prachtige, diepe resonantie. Zodra ik hem - het is een hij - in m'n handen had, hadden we al pret met elkaar. Kennelijk voelen wij geiten elkaar wel aan (ik ben Steenbok in onze astrologie).

Heb hem net weer even gespeeld, en hij geeft zo makkelijk zijn ziel bloot dat ik er heel blij van word. Dit is een geweldige drum om mee te  reizen. Ik geniet nu al vooraf voor al degenen die komen op vrijdag 14 september om 20.00 uur in het Hortus Huys in Groningen, Grote Kruisstraat 3!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten