zaterdag 15 september 2012

De belofte is waargemaakt...

Wauw, wat was dat een feest gisteravond!

Niet alleen was het voor mij een mooie kennismaking met nieuwe mensen, maar ook met mijn nieuwe drum. Het geluid ervan heeft mijn stoutste verwachtingen overstegen. Wat een geweldig instrument. Wat een kracht, klankrijkheid en resonantie. Een genot om te bespelen, en heel erg fijn om te zien waar dit 'paard' de trancereizigers heeft gebracht. Onontkoombaar.

Het thema was balans - de beweging tussen polen. We hebben verschillende oefeningen rondom dit thema gedaan, van visualisaties tot Chi Kung en lichaamswerk. Van daaruit is de trancereis ingezet. Ik ervaar het iedere keer weer als een geschenk om mee te mogen maken wat mensen van hun reizen delen, en dat ze aangeven wat voor werking het reizen op ze heeft op langere termijn. Ook dit keer weer was het schitterend en ontroerend om de tips om in balans te komen en te blijven met elkaar te delen. Het lijken open deuren, maar door de trancereiservaring hebben ze voor iedere deelnemer diepte en betekenis gekregen.

12 oktober is de volgende keer. Ik verheug me er nu al op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten