dinsdag 4 september 2012

Lorelei...... Lorelei......... Lorelei.........

Wat een fantastische ervaring! Drie dagen vertrouwen, onderlinge zorg, delen, samenzijn, stimulans, spiegeling, uitdaging, humor (veel!), en ga zo maar door. Zusterschap.
Wat kan de wereld hier veel van leren.
Schitterende workshops en healingmogelijkheden, prachtige concerten en andere optredens, een markt met bijzondere producten, een onwaarschijnlijk krachtig Mysterieveld met regenboogtipi waar de dertien Sacred Sisters bijeen waren..... ik kom woorden tekort.

De workshop Ursa, de Berinnengodin van de Kelten zat helemaal vol. Met een grote groep vrouwen gewerkt aan de activatie van de drie krachtcentrales die wij mogen belichamen, en van daaruit geoefend met onderlinge healing. Een heerlijke, krachtige en directe energie die vrijkwam, zonder toeters en bellen, effectief en humorvol. Wat een genot!

Op zondag de workshop Sjamanistisch Liefdewerk. Een zachte, genezende stroom die opende en heelde. Wat een beetje aandacht, een handje helpen kan doen.... we kwamen tijd te kort! Ook hier een enorme stijging in de energie, en bekrachtiging van vrouwen als heel, waardevol en betekenisvol. Heerlijk, praktisch en zacht. Wat is liefde mooi...

Ook de consulten waren bijzonder. Het is altijd weer heerlijk om aan het eind van een consult een blije, opgeruimde vrouw te zien. En het is heel fijn om steeds weer het juiste aangereikt te krijgen uit de onzichtbare werkelijkheid, van de spirits, de engelen en de Godin. Daar ben ik dankbaar voor.

Ik heb genoten van het samenzijn met alle vrouwen, en in het bijzonder van mijn buurvrouwen op het Healingveld en mijn Sacred Sisters. Wat vullen we elkaar mooi aan in energie, en wat bekrachtigen we elkaar! Een geweldige belevenis.

Ik dank de Godin, ik dank de organisatie en de vrijwilligsters, de medewerksters en de deelneemsters voor een fantastisch festival!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten