donderdag 9 mei 2013

Lorelei Vrouwenfestival: voorbereidingen op schema!

 
 

De voorbereidingen voor het Lorelei Vrouwenfestival zijn in volle gang. Ik moet nu al zorgen voor de informatie over de twee workshops die ik ga geven en wat ik ga doen op het Healingveld.

De eerste workshop diende zich zomaar, in zijn geheel, aan in een droom. Alles wat ik de volgende ochtend hoefde te doen was het op te schrijven. De tweede workshop deed er wat langer over, pas later begreep ik waarom: deze workshop kan niet helemaal voorbereid worden, daar heb ik de vrouwen zelf en het moment voor nodig.

Het wordt een intensief duo: eerst Soul Retrieval tijdens "Come to the Dark Side, we've got cookies!" En daarna door naar het vieren van je eigen soevereiniteit in de playshop "Welkom, Hoogheid!"
De korte tekst voor het boekje luidt als volgt:

In de eerste workshop werken we met sjamanistische Soul Retrieval. Door middel van visualisaties en oefeningen ga je op zoek naar je eigen Dark Side. Tijdens een diepe trancereis haal je deze weer naar je toe en integreer je jouw Dark Side in het hier en nu. Soul Retrieval is een eeuwenoud helingsritueel waarmee je oud zeer achter je kunt laten en lege plekken in je bestaan weer betekenis kunt geven. Door je eigen duisternis (opnieuw) te leren kennen en accepteren wordt je weer al-een: één geheel, bestaande uit alle kanten die je in je hebt, licht en donker. Zo ben je klaar om Koningin van je eigen bestaan te worden! Deze workshop past in planning en inhoud perfect voor de workshop Welkom, Hoogheid!

In deze tweede workshop maak je een trancereis naar de Koningin in jezelf, je diepste soevereiniteit. Na de trancereis zullen we deze kern met elkaar delen en vieren. Neem dan ook kleding en attributen mee die jouw Koninginneschap zoveel mogelijk laten zien, en misschien wat extra, zodat we van elkaar kunnen lenen. Hoe het er precies uit zal gaan zien kan ik nu nog niet voorspellen – hoe kan ik een groep zelfstandige, vrije koninginnen sturen? Tijdens deze bijzondere koninginnenconferentie heb je de ruimte om volledig op te gaan in jouw soevereiniteit, jouw eigenheid, en deze te delen en te vieren met de geweldige koninginnen om je heen. Wat voor pow-wow dat zal brengen? We zullen het meemaken!

En op het Healingveld geef ik consulten Sjamanistisch Liefdewerk. Wat dat inhoudt:

Liefde werkt. Altijd en overal. Als je bij me komt zal ik luisteren met heel mijn hart. Zo merken we wat er ontstaat, terwijl de Liefde haar zachte, verrassende werk doet! Misschien praten we, misschien niet. Misschien sleutel ik wat in je aura, of leggen we een Godinnenkaart. Eigenlijk zijn er geen woorden voor…. Wees welkom!

Het is nu nog een beetje ver weg. Maar tegelijkertijd ben ik er al. Ik kan de energie van vorig jaar zo oproepen, en die was onbeschrijfelijk. Ik verheug me erop om weer deel uit te mogen maken van de dertien Sacred Sisters, de hoedsters van het vuur op het Mysterieveld. Een prachtige taak, waar ik heel dankbaar voor ben.
Lorelei Vrouwenfestival, wat mij betreft na de eerste keer meteen een must geworden. Hopelijk ook voor de vrouwen die dit lezen! http://www.loreleifestival.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten