zaterdag 18 mei 2013

De Engelen zijn gekomen... de trancereis van 17 mei



Zodra we gisteravond de werkruimte binnen gingen waren de energieën al voelbaar: wervelingen, golvingen en schittering in fuchsiaroze en smaragdgroen. Ook waren de spirits en engelen er al. Ze waren direct aanwezig, en gingen zonder omhaal 'aan het werk'.
De beroking en aanroeping van de windrichtingen versterkte dit alleen maar. Zodra ik Raphaël aanriep, was hij daar, in volle glorie, en sommige mensen, waaronder ikzelf, voelden een soort stroomstoot door de ruggengraat, van beneden naar boven, en ik kreeg overal kippenvel. Dit ging zo voort bij de andere windrichtingen: ook Michaël, Gabriël en Uriël maakten zich duidelijk voelbaar kenbaar.

Tijdens de voorbereidende oefeningen bleef de energie krachtig en hoog. Het roze-groene krachtveld bleef in ons, om ons en door ons heen werken.
Op reis in een roze-groene energiestraal naar je diepste wezensengel leverde sterk uiteenlopende ervaringen op. De trom roerde zich weer imposant, dat alleen was al een hele belevenis. Wat wel het zelfde was als de vorige keer, was dat de Engelen zich actief met de deelnemers bemoeiden tijdens de reis. Eén iemand beschreef na afloop dan ook dat er weer 'gefrummeld' was, dit keer op de plek van het kruinchakra. Maar ook bij andere mensen is er 'gesleuteld' aan verschillende chakra's. Ik ben dan ook benieuwd naar ervaringen van de deelnemers in de komende weken!

Ook bij de afsluiting was de energie weer intens en hoog. We hebben ons met elkaar verbonden, en de spirits en de engelen bedankt voor hun aanwezigheid. De laatstgenoemden waren tijdens dit gedeelte helemaal uitgelaten: ze konden niets anders dan heel hard en vol overgave lachen, lachen, en lachen... Als het mensen geweest waren, waren de tranen ze over de wangen gerold van het lachen.
Het was duidelijk dat ze enorm verheugd waren over onze activiteit van deze avond en dat ze ons alle goeds wensten en altlijd direct bereikbaar voor ons zullen zijn.

Ik kijk dan ook met dankbaarheid terug op de avond. Er zijn veel wonderlijke dingen gebeurd, die ik nog niet allemaal kan plaatsen. Het is voor mij helemaal nieuw om zo duidelijk engelen te zien en te voelen, en ik voel me er bij vlagen ook ongemakkelijk bij: kom ik nu in de categorie 'weirdo's'? Dit raakt mijn eigen geconditioneerdheid en de wereld waarin ik leef. Ik sta open voor wat de komende tijd zal bieden.
Ook wil ik opnieuw de deelnemers van de avond bedanken: zonder jullie had dit niet kunnen gebeuren. We waren op de juiste tijd, op de juiste plaats. De engelen verheugen zich over ons. Dank jullie wel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten