dinsdag 21 mei 2013

De laatste trancereis van het seizoen in Groningen


Heel vroeg was ik al wakker vanmorgen, veel te vroeg na een lange dag met zware colleges. En toch helder en fris: opeens wist ik wat het worden moet met de laatste trancereis van het seizoen.

Avalon

Het eiland van de Appels, van de Godin. Het hof van Gwyn App Nut, de Elfenkoning.
De laaste keer gaan we op reis naar Avalon, naar de heler in onszelf. We zullen het hof van Gwyn Ap Nut betreden, en sleutels vinden voor onze eigen gezondheid op ieder vlak van het bestaan.
Ik ben er eerder geweest. Dat was tijdens een reis met mijn sjamanistische familie naar Glastonbury. Ik heb een dergelijke trancereis toen begeleid op de Tor, die je hier ziet. Iedereen die wel eens naar Avalon geweest is, kent de bijzondere energie van het gebied, en van dat rare, kleine, onooglijke dorpje dat toch zo bijzonder is.
De Elfenkoning is een bijzonder figuur. Eet en drink niets terwijl je in zijn rijk bent, want dan blijf je er voor altijd. Maar verder is alles mogelijk: de vervulling van je diepste dromen en hartewensen, zowel voor jezelf als voor anderen. In dit magische rijk merk je dat gedachten realiteit zijn en dat de realiteit je gedachten beÏnvloedt in een eindeloze cyclus. Zo ervaar je hoe jij schepper bent van je eigen werkelijkheid. En in dit creatieve krachtenveld kun jij jezelf en anderen geven wat er nodig is...

Ik hoop je weer te treffen, op 14 juni om 19.45 uur in het Hortus Huys, Grote Kruisstraat 3, in Groningen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten