zaterdag 24 november 2012

The day after the night before 2

Zo zeg, wat is er een enorme bult aan zware energie verwerkt gisteren tijdens de trancereis! Ik voel me alsof er een trein over me heen gereden is. Overal spierpijn, en flink ook, en ik zal het maar niet hebben over de 'restverwerking' van vandaag. Das sind keine Rosen....

Maar ja, zoiets kan gebeuren. De atmosfeer was heftig (Blauwe Storm, Brandnetel), en de inzet van de deelnemers was open en puur. Dus is er heel veel zware energie aan moeder Aarde gegeven in een ruimte met een kunststoffen vloer. Daar kan het niet door afvloeien..... dus dan maar door mij. Geeft niet, daar is ons soort mensen, sjamanen, voor. Gelukkig trekt het al weer weg.

Dit vertelt wel veel over de energie van gisteravond. Al direct na de beroking was er een verschuiving in energie. De innerlijke temperatuur liep flink op. Na de oefeningen met zware en lichte energie en de meditatie op het Platinaglanzende licht hoefde ik nog amper de trommel aan te raken om een geweldig geluid te krijgen. Er waren ook heel wat boventonen. Er waren veel Engelen van het element Lucht aanwezig, en kabouters van de elementen Water en Aarde. Ik hoop dat de deelnemers hun bemoeienis nog mogen merken.

Nogmaals mijn diepe dankbaarheid dat ik dit heb mogen doen, en mijn dank aan alle deelneemsters en deelnemers voor hun openheid en bereidheid om te ervaren wat er is. Namasté!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten