zaterdag 17 november 2012

23 november trancereisworkshop Groningen


Nog zes nachtjes slapen en dan is het weer zo ver. Ik groei er steeds meer naartoe. Merk dat ik geen naam hoef te geven aan wat er loskomt uit mijn diepste lagen. Het mag er zijn, ik zie het, ervaar het, ik ben het. En dan is het niet meer verborgen, maar in alle openheid. Er is geen tegenstelling, geen oordeel. En van daaruit kan ik mijn doelen stellen.
Hoe gaat het bij jou deze dagen? Wat komt er boven, en wat betekent dat voor je? Mediteren op het platinaglanzende licht dat je vanuit je kruin doorstraalt kan heel prettig zijn. Het kan je helpen om 'rommel' op te ruimen en ruimte te maken voor je hartsverbinding. Vooral vlak voor het slapen gaan vind ik het heel aangenaam en koesterend.
Je bent vanaf 19.45 uur van harte welkom in het Hortus Huys, Grote Kruisstraat 3 in Groningen. Bijdrage: 10 Euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten