zondag 11 november 2012

De herfst blaast een nieuwe trancereis naar je toe!

Samhain is alweer voorbij. Over een week of zes zijn we in de donkerste tijd beland. Nu dus midden in de herfst. De boomblaadjes sterven in schoonheid - wat een kleurenpracht! Tot nu toe houdt het seizoen zich nog in. Geen woeste stormen, afvallende takken en stromende regen. Toch is het nu de tijd van de Schorpioen, de meedogenloze zelfonderzoeker die heftigheid niet schuwt, tot aan de ervaring van de (sjamanistische) dood toe.

Over twee weken is de volgende trancereis. We zullen dan alweer een stukje opgeschoven zijn op het Wiel. Van diepe waterkracht naar doelgerichte vuurkracht - en dan bedoel ik niet James Bond. De oogst van het zelfonderzoek en/of de zelfontdekkingen van de afgelopen tijd wordt door Boogschutter omgezet in zaad voor de toekomst: hoe staat het nu met mij? Waar wil ik heen? Waar richt ik mijn pijlen op? Op 23 november zitten we op het snijvlak van deze twee krachten, water en vuur, introspectie en doelen stellen en behalen. Dit zal dan ook het thema zijn van de trancereisavond.
Hoe is het met jouw ontdekkingen van de afgelopen tijd? Wat heb jij laatstelijk onder ogen gezien? Wat krijg je steeds maar weer van anderen te horen dat je niet begrijpt? Als je dat een beetje in kaart hebt zullen we de reis naar de toekomst aanvangen: Hoe kun je je nieuwe inzichten inzetten opdat ze je verrijken en versterken? Wat heeft je onderbewuste voor creatiefs voor je in petto? Wat wil jij de komende maand bereiken, en hoe kun je dat doen?

Je bent weer van harte welkom op 23 november vanaf 19.45 uur in het Hortus Huys, Grote Kruisstraat 3 in Groningen. Als je komt is het zinvol om van tevoren bovenstaande vragen door je heen te laten gaan. Misschien droom je er al over, of maak je dingen mee die je in dit kader kunt plaatsen. Ik hoop je dan te ontmoeten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten