zaterdag 8 december 2012

21-12-2012 nadert...

Niet echt een superbelangrijke datum, alleen eigenlijk voor getallenfreaks. Sjamanen over de hele wereld zijn al maanden bezig met de transitie die aan het plaatsvinden is, en die houden echt niet op na 21 december. Maar ja, voor ons is het een mooi moment: het begin van de winter, Joelfeest enzovoort. En het kan heel bijzonder werken wanneer heel veel mensen op hetzelfde moment dezelfde intentie delen. Overal ter wereld zullen de 21e bijzondere bijeenkomsten gehouden worden om de transitie te markeren. Ik hoop dat we deze kracht zullen ervaren tijdens de trancereis op de 21e in het Hortus Huys aan de Grote Kruisstraat in Groningen. Je bent van harte welkom vanaf 19.45 uur!


Vandaag was ook een speciale dag: een Poortdag volgens de Mayakalender. Dat wil zeggen dat juist op een dag als vandaag bijzondere dingen mogelijk zijn, zowel in de innerlijke wereld als in de uiterlijke wereld. Mijn bijzondere gebeurtenis was dat iemand priesteres wil worden onder mijn begeleiding. Wat een eer! Het voelt heel goed en actief, stimulerend. Deze leerling daagt me uit om mijn leraarschap volledig op me te nemen. Spannend...
Innerlijk gebeurt er ook heel wat. Ik voel allerlei energie door me heen gaan, zoveel af en toe dat het lijkt alsof ik dronken ben, of onder invloed van andere drugs. Wel weet ik dat het goed is, en dat het een functie heeft voor me. Ben zelfs plat op m´n snuit gegaan tijdens het uitlaten van de honden... aan de andere kant kon ik wel over een smal balkje lopen dat over een sloot loopt. Als ik mijn evenwicht nodig heb, is het er.
Allerlei zaken vallen op hun plek. Ik weet nog niet waar het goed voor is, maar het voelt alsof ik me oplaad, alsof ik in de startblokken sta ergens voor. Waarvoor? Dat zal de tijd uitwijzen....
Nu nog veertien dagen voordat we de 21e zullen vieren. Het thema komt nog. Zal wel iets te maken hebben met de shift.

Knuffel,
Maria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten