zaterdag 22 december 2012

Stilte....schoonheid....het Licht in Jezelf


Wat een geweldige mensen waren er gisteren bij de trancereis. Zo bereid om zich te openen, zo klaar om zich te spiegelen aan het tot dan toe onbekende en dit met elkaar te delen. Wonderschoon. Het Duister is geëxploreerd, en het Licht. Het één geeft betekenis aan het ander, en maakt het waardevol en zinvol. Zonder acceptatie van de ene kant kan de andere niet volledig Zijn. Indrukwekkend. Ik ben er stil van.

Zulke bijzondere reiservaringen, zo verschillend weer, maar wel allemaal met een kern van overeenkomst: de acceptatie dat er is wat er is, en dat dit goed is. Dat we eraan kunnen groeien. Het ontsteken van de kaarsen, waarmee ieder zich het Licht in zichzelf weer Her-Innerde was voor mij een moment van grote ontroering.

Ik ben blij dat ik hier deel van mag uitmaken, dat mensen dit samen met mij willen doen. Dank jullie allemaal, uit de grond van mijn hart. En heb hele fijne feestdagen. Wie weet wat ze brengen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten