zaterdag 15 juni 2013

Afsluiting trancereisjaar in Groningen - fantastisch!


Het blijft een wonderlijke ervaring, reizen tussen de dimensies, contact maken met de magische wereld van Avalon.
Na een opwarmer met een ademoefening, een 'geluidsbad' van Joska Soos ter opwekking en versterking van het Kristalbewustzijn en een oefening om jezelf als verbindende schakel tussen boven en beneden te ervaren werd de reis naar het Magische Eiland van de Appels aangevangen. Hier aangekomen stapten de deelnemers door een deur, die ze toegang verschafte naar het rijk van de Elfenkoning, Gwynn ap Nudd. En die staat erom bekend dat hij iedereen precies brengt wat hij of zij op dat moment nodig heeft.

En dat hebben we geweten! Van een sonoor snurkconcert tot sjamanistische shapeshiftervaringen tot het overweldigd raken door de kerkklokken van Ynis Wytrin, het Eiland van Glas van de Graalkoning, en nog zoveel meer dat ik het hier niet allemaal na kan vertellen. Dwarsfluitmuziek en herdersfluiten, het resetten van chakra's, sjamanistische dood.... ongelofelijk. Opnieuw engelachtige entiteiten die 'werkten' aan het energielichaam van enkele deelnemers. En dat alles op het geluid van een simpele geitendrum uit Indonesië.

Een prachtige afsluiting van een bijzonder seizoen, waar ik heel dankbaar voor ben. En een afscheid van het Hortus Huys als plek van samenkomst. Na twee jaar genoten te hebben van de gastvrijheid van Koos en de mooie, complete en goed verzorgde ruimte verhuizen de trancereizen in september naar een warme, comfortabele studio in Harkstede. Op een schitterende locatie in het bos, vlak bij het meer, met een houtkachel en mooie voorzieningen kunnen we dan verder reizen, en bij mooi weer buiten werken. Ik verheug me er nu al op!

Ik ben zo blij met dit jaar trancereizen! Het heeft me alles gebracht wat ik er van verwachtte, en nog veel meer. Ik heb mogen ervaren wat het reizen mensen biedt, en wat ik daarmee mag geven aan de mensen om me heen. Ik heb mogen ervaren dat ik dit zomaar kan doen, en dat het dan werkt en loopt. Zo mooi... dank aan wie dit maar mogelijk gemaakt heeft. En dank aan de deelnemers, die iedere keer weer de moed hadden om het reisavontuur aan te gaan, en te ontvangen wat er ook maar ging gebeuren. Ik heb van jullie genoten.

Als je volgend seizoen deel wilt nemen aan de trancereizen, stuur me dan even een privébericht op FaceBook met je emailadres. Dan kan ik je persoonlijk berichten wanneer het weer begint, en hoe het jaar er verder uit gaat zien. Ook kan ik je dan een routebeschrijving naar de nieuwe studio toesturen, en een overzicht van het openbaar vervoer.

In liefde,
Maria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten