dinsdag 7 juli 2015

Oak and Owl, Green Spirits Festival 16 t/m 19 juli





Net terug van Chapat, het Brabants sjamanistisch festival. Heerlijk. Of eigenlijk: Damelijk! Geweldig genoten, met Sedna Seer Eagle als collega ( zij blijft hardnekkig assistente zeggen, dat mag natuurlijk..) en prachtige vrouwen en mannen om ons heen. Samen hebben we er een fantastisch liefdevol feest van vriendelijkheid, hartelijkheid en gezamenlijkheid van gemaakt. Er zijn hier en daar wondertjes gebeurd. En als ik de foto's zo bekijk, werden we werkelijk overspoeld met orbs! Vooral met Mary, Corinne en Jurjen heb ik veel contact gehad. Wat hebben we gelachen, mooie stiltemomenten gehad, en wat hebben we gelachen, gelachen en gelachen!! Het was echt een diepgaand pretfestival, damelijk! (als je een woord maar vaak genoeg herhaalt, burgert het in...)De workshops werden goed bezocht, en hier hebben mensen veel aan gehad, als ik de reacties op de FB-pagina van Chapat zo lees.

En van 16 t/m 19 juli is het alweer tijd voor Oak and Owl: Green Spirits festival. Lijkt me ook damelijk! (de aanhoudster wint...) Opnieuw kunnen mensen zich bij ons verbinden met de wereld van de Groene Man en de Groene Vrouw, en zich onderdompelen in de Godinlijke drank van onvoorwaardelijke liefde en transformatie die gebrouwen is door Ceridwen, de Grote, Stralende, Witte Godin uit Wales, zij die onder andere Taliesin gebaard heeft (de Merlijn, van Arthur, weetjenog..)

De Wereld van de Groene Man en de Groene Vrouw zit heel diep in ons, helemaal in ons genetisch geheugen. En tegelijkertijd is de verbinding zo makkelijk! We hoeven alleen maar contact te maken met het WereldWijdeWeb  van wortels en schimmels onder onze voeten om weer te weten dat we ook verwant zijn met de bomen en alle andere planten. Van daaruit gaan we verder in een trancereis, waarin je de Groene Man of Groene Vrouw zult ontmoeten, en een geschenk zult ontvangen.

Ceridwen de Witte, de Grote Godin van Wales is een ware transformatie-expert. Je zult je onderdompelen in haar driepotige ketel om hier tijdens een trancereis volkomen te transformeren. Niet naar een ver ideaalbeeld, maar juist naar je eigen, optimale zelf. Hoe dat zal gaan, zijn en voelen kun je zelf ten diepste meemaken als je ook naar Oak and Owl komt... Damelijk!

Ook geef ik tijdens het festival consulten sjamanistisch liefdewerk. Wat dat nou precies is... kan ik zelf ook niet goed zeggen. Wel weet ik dat ik tijdens de consulten de Liefde de ruimte geef om haar werk te doen. Dit doe ik vooral door te luisteren, en vanuit dat luisteren mijn rugzakje aan kennis en ervaring aan te spreken. Ik luister naar jou en naar de energie die zich meldt. En dan kan er van alles gebeuren: het kan zijn dat we met kaarten gaan werken, dat ik wat sleutel in je energieveld, of dat we bijvoorbeeld bepaalde energieën op je laten doorwerken, of we spreken met elkaar, zijn samen stil... wat de Liefde maar wil. Dit kan weer allerlei gevolgen hebben: er kunnen gevoelens vrijkomen, je lichaam kan spanningen ervaren en loslaten, je kunt inzichten krijgen... dat wat de Liefde jou aanreikt, en wat jij op dat moment nodig hebt. Het is allemaal goed. Je bent welkom, in Liefde.

Oak and Owl: Green Spirits Festival - 16 t/m 19 juli. Je bent van harte welkom! (En ik heb begrepen dat ze nog een paar vrijwilligers kunnen gebruiken...)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten