zaterdag 12 juli 2014

Volle Maan, Lorelei en meer.. voorpret!


Ja hoor, de voorpret is weer opgestart! Vanavond een heerlijke avond/nacht om de Super Volle Maan te ervaren en dat wat er in het afgelopen half jaar is geplant / neergezet / opgestart / gewenst concreet te maken en vrucht te laten dragen. Ik heb er zo'n zin in! Net bij de landtong geweest, rotzooi van buurtjongeren opgeruimd en energetisch de boel al wat opgefleurd. De groep is lekker groot, past net! En kinderen er bij, dat vind ik ook fijn. Ik hoop en verwacht dat dat meer gaat gebeuren.
26 juli gaan we een weekend oefenen met de vouwwagen! Bij de broer van Gerda in de tuin, heerlijk kneuterig. Uitzoeken hoe het moet, en dan in de vouwwagen concreet het festival voorvoelen en voorbereiden. Lorelei, hier komen de veteranes!
Hèhè, eindelijk een gevoel van rust van binnen, van innerlijke ontspanning. Kan te maken hebben met de osteopatische behandeling die ik anderhalve week geleden gehad heb. In ieder geval heel fijn.
De overgang.... vanavond ervaren hoe het groeiseizoen is overgegaan in het rijpings- en verstervingsseizoen. Dat kan ook mee bepalen dat ik me nu zo rustig voel. Het voorbereidende werk van dit jaar is gedaan, nu is het alleen nog even puntjes op de i, en dan komt het allemaal goed. En voor die puntjes op de i kan ik nog wel wat Vuurkracht gebruiken... en die gaan we vanavond oproepen, yes!
In mijn leven ben ik ook in de fase van rijping gekomen. Gezaaid is er genoeg, en opgebouwd, en voorbereid. En nu kan m'n droom concreet worden, vrucht gaan dragen in de vorm van Zondagskinderen, een plek voor kinderen en jongeren waar ze spiritueel en creatief kunnen groeien en bloeien... Uiteraard ga ik gewoon door met m'n sjamanistisch werk. Ik merk dat na een jaar van ziekte, zoeken en kwakkelen dit werk nog meer diepgang en effect heeft gekregen. Een geweldig energetisch consult in het voorjaar, en een jaar deskundige begeleiding door Jan Woudstra, de beste en fijnste acupuncturist die ik ken, hebben daar zeker aan bijgedragen.
Voorpret dus, omdat ik niets nieuws meer hoef op te zetten. Ik hoef alleen maar het proces dat ik op gang gebracht heb te begeleiden en verder vorm te geven. Ik ben nu al tevreden!
Als je vanavond nog wilt komen kun je je om 22.45 uur melden bij Naast de Bron, Bieleveldslaan 14 in Harkstede. Het kost niks, maar neem wel even wat lekkers mee voor na afloop. Voorpret!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten