zaterdag 26 januari 2013

Met een diepe buiging voor Joska Soos!!

Gisteravond via de klanken van Joska Soos, Hongaars erfelijk klanksjamaan, ons mensenbewustzijn, zoogdierenbewustzijn en reptielenbewustzijn geactiveerd en daarna een trancereis gemaakt naar de toekomst, om eens te kijken wat 2013 belooft.
Wat een belevenis! De op het eerste oor wat chaotische, rommelige en gekke klanken van Joska doen met chirurgische precisie waarvoor ze bedoeld zijn, namelijk de verschillende gebieden in je hersenen raken en activeren. Ik kon het zelf letterlijk in mijn hoofd voelen. De klanken voor het reptielenbewustzijn werkten bij mij heel precies in op de hersenstam.
Daarna gingen we aan de hand van Dumbledore/Perkamentus en een speciaal apparaatje door de spiegel voor de toekomst en heeft iedereen z´n eigen reis gemaakt.
Dat die niet altijd prettig verloopt bewees vanavond, want één van de deelnemers had duidelijk onplezierige ervaringen. Wel was ze nieuwsgierig genoeg om de hele reis mee te maken, dappere dodo.. Dit keer waren de ervaringen veelal fysiek-energetisch, mensen waren zich heel erg gewaar van de energie die zich in en om je heen manifesteert. Ook zijn er duidelijk toekomstige zaken gezien en meegemaakt. Ik ben benieuwd of ze ook uitkomen...
Het is eigenlijk niet te doen om te schrijven over gisteravond. De ervaring was zo direct, meeslepend en magisch dat je er echt bij had moeten zijn. De geitentrom en ik hebben fantastisch samengewerkt. Ik hoefde alleen maar te luisteren en de boventonen te volgen, al vanaf de eerste aanslag zong de trom zijn eigen lied, het was onwaarschijnlijk sterk en betoverend, magisch...
Nu vind ik het jammer dat er in februari geen bijeenkomst is. Pas in maart mogen we weer, en ik hoop van harte degenen te mogen verwelkomen die er vandaag niet bij waren.

Wees gezegend,
Maria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten