donderdag 5 september 2013

Trancereis met Soul Retrieval Harkstede 20/09


Vrijdag 20 september beginnen we weer! Vanwege de zeer goede ervaringen met het koppelen van Soul Retrieval aan trancereizen beginnen we daar meteen maar mee. Wat is er fijner dan het weer bij elkaar brengen van je "Gruzielementen", het helen van je ziel?

In de loop van je leven wordt je gekwetst en gebutst. De geraakte delen reageren hierop met terugtrekking, soms zo ver, dat je het bestaan ervan niet meer ervaart. Ze zijn niet echt weg, en niet dood, maar jij merkt er in je dagelijks leven niets meer van. Wel zijn er daardoor een soort 'lege plekken' ontstaan aan de buitenkant van je ziel, waar eerst die nu teruggetrokken delen zaten. Deze plekken zijn ideale aanhechtingspunten voor energieën van buitenaf, die wel raad weten met jou. Het gaat hier om onder andere verslavingen, bezwarende overtuigingen en allerlei identificaties met energieën die niet van jou zijn. Soms zijn deze energieën van buiten af zo overtuigend, dat je gelooft dat jij het zelf bent...

Bij Soul Retrieval haal je de verloren zieledelen, je Gruzielementen, weer terug in je bewustzijn en je energiesysteem. En dat dat heel fijn is, heb ik op Lorelei mogen beleven! Een reactie van één van de deelneemsters, die me hierover nog speciaal gemaild heeft:
"De oefeningen in het begin vond ik een beetje gek, genant ook. En daar lag voor mij precies de sleutel. Het was een intense en diepgaande ervaring die me echt heeft veranderd. Ik zou bijna zeggen geheeld, maar dat klinkt zo heftig. Dankjewel. Ik voel dat dit nog lang door zal werken".

Weet dus waar je aan begint.... (knipoog, knipoog...)

Praktische zaken:

De studio van Hans Kruijt is aan de Bieleveldslaan 14 in Harkstede. Je komt hier met de bus vanaf het busstation Groningen:
Bus 78, vertrek 19.50 uur
Je bent dan omstreeks kwart over acht aan de halte Hoofdlaan. Daar zal iemand staan om de busgangers de eerste keer op te halen. Om 23.09 uur vertrekt de bus weer hier vandaan naar Groningen. Waarschijnlijk zijn er wel mensen met wie je terug kunt rijden.

Voor degenen die met de auto komen:
Bieleveldslaan 14 in Harkstede is het eerste huis links na de grote fietsenhandel. Je kunt je auto even voor het huis aan de rechterkant op een soort parkeerplaatsje kwijt. Het is dan nog ongeveer 20 meter naar het huis. Hier loop je door langs het witte huis, recht op de studio af.

Vanwege de bustijden is de aanvangstijd gewijzigd: 20.30 uur, met inloop vanaf 20.15 uur. We stoppen op tijd om de bus te halen.

Ik heb er alweer heel veel zin in. Jij ook?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten