dinsdag 30 december 2014

Nieuwjaar - a call to loving arms






Het wordt een jaar van eerlijkheid, van besef van verantwoordelijkheid en van staan voor wie je bent. En voordat je nu begint te zuchten en te sputteren: dit wordt geen zware taak! De sterren zijn met je. Het wordt eenvoudig om te zijn wie en wat en hoe je bent, gewoon omdat de tijd er rijp voor is.
Je mag nu moeiteloos volwassen worden/zijn, zonder poespas, en zonder kreunen de taken die voor je liggen oppakken. Je mag jezelf tonen daar waar het gaat over jouw manier van in het leven staan. Je zult merken dat er steeds meer mensen zijn met wie je op een normale manier kunt praten over wat jou zo na aan het hart ligt, en dat je weerklank vindt. Dit geeft je de bedding om echt te staan voor jezelf en jouw idealen, en ook concrete stappen te zetten om jouw manier van leven, jouw normen en waarden, jouw diepste zijn gestalte te geven in het dagelijks leven. Op je werk en/of opleiding, in je sociale kring, thuis, bij je familie... je kunt met een gerust en vertrouwend hart laten zien wie, wat en hoe je bent.En hierdoor zet iedereen kleine stapjes, die samen een fikse sprong worden, en wellicht een soort honderdste aap effect sorteren..
Geweldig, niet! Ik verheug me er enorm op. Met Midwinter hebben we een voorschotje genomen, en dat smaakt naar meer. Er zijn nu al plannen voor een Lenteviering op 21 maart....
Verder wordt het een heel fijn jaar. De open trancereisavonden gaan natuurlijk gewoon door, evenals de avonden voor gevorderden en het Zielenspel. Voor de data kun je kijken bij de berichten van augustus - trancereizen en Zielenspel! In april volgt er waarschijnlijk een nieuwe cursus Zielenspel. Wat we tot nu toe hierbij hebben meegemaakt is heel bijzonder. Deelnemers geven aan dat ze, juist door het speelse karakter en de onverwachte activiteiten, allerlei overtuigingen loslaten en aspecten van hun Ziel mogen ervaren en integreren waarvan ze soms niet eens wisten dat ze bestonden. Het is dan ook een mooie mix van spel, energetische oefeningen en magisch werk. Als je belangstelling hebt voor Zielenspel, wil je dat dan even aangeven? We kunnen er namelijk ook voor kiezen om van start te gaan wanneer er zeven deelnemers zijn, of als je op een eigen plek zoiets wilt (evenals trancereizen).
Ik wil graag alle mensen bedanken met wie ik dit jaar veel heb mogen delen. Je weet zelf wel wie je bent. Of het nu ging om volle maansvieringen, de opleiding tot priesteres, trancereizen, Zielenspel of seizoensvieringen, ik dank je vanuit het diepst van mijn hart dat ik ze met je heb mogen delen. En ik verheug me op het vervolg volgend jaar!
Een jaar waarin we steeds dieper gaan in het mysterie van het leven. Zoals de laatste trancereizen verrassend en transformerend waren, zo zullen we verder gaan. Spelend, dromend, reizend, pratend, lachend, huilend, mediterend, zoekend... en we zullen gevonden worden! Kom je ook?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten