woensdag 4 september 2013

Lorelei 2013 - onbeschrijfelijk



Ik zou nog vertellen over Lorelei. Nog steeds als ik terugga naar deze keer gaat er zoveel door me heen, dat ik niet goed weet waar te beginnen. De voorbereidingsdag met de Sisters, waar de energie al zo krachtig en gericht was? Het prachtige begin met de medewerksters en vrijwilligsters? Hoe heerlijk het was om een kopje thee te drinken bij de Yoga theebar, met een heerlijk stuk taart?
Of zal ik vertellen over de indrukwekkende workshop Soul Retrieval en de hele blije workshop Welkom, hoogheid? En de mooie, ontroerende consulten waarbij juist het kleine en eenvoudige zo goed aan mochten komen?

Ik kan niet kiezen....

Wel heb ik besloten dat de eerste trancereis in Harkstede op 20 september ook een Soul Retrieval zal worden. En de energie neem ik nog steeds met me mee... de Lorelei blijft haar gulle gaven schenken!

De afbeelding hierboven laat goed zien hoe het voor mij was: koninginnelijk, met een permanente glimlach, en een diep contact met wat er van binnen gaande is. Overigens was de verbinding naar buiten ook springlevend! Dank aan de vele libelles die rond mijn tent zwermden, de vriendelijke wespen die zich gemakkelijk lieten 'omleiden', de Sisters die ik tijdens het festival niet zoveel heb gezien, maar wel voortdurend heb gevoeld, en alle aanwezige vrouwen/koninginnen die zo fantastisch bezig zijn, een zo krachtige, nieuwe energie tonen en delen dat ik niet anders kan dan daarvan onder de indruk zijn. Het was onbeschrijfelijk. Vrouwenpower heeft de toekomst. Joeghei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten