maandag 12 augustus 2013

Lorelei: we mogen bijna!


Nog even en dan is het zo ver: meer dan vierhonderdvijftig koninginnen (in spé) komen drie dagen bij elkaar om het leven te vieren, te groeien, ontwikkelen, genieten en ontspannen. Een festival om van te houden en gewoon over je te laten komen.
Gisteren hebben we met de Sacred Sisters een inspirerende voorbereidingsdag gehad, waarbij we de puntjes op de i gezet hebben voor de openingsceremonie (wordt heel erg mooi) en allerlei andere zaken die nog even onze koninklijke aandacht verdienden.
We hebben erg veel lol gehad gisteren, en ik verwacht dat dit ook deel zal uitmaken van de Spirit van het festival: kracht en kwetsbaarheid bij elkaar. Kunnen delen wat niet zo gemakkelijk ligt, en er ook grappen over kunnen maken en er daverend met elkaar over kunnen lachen. En in dat lachen ligt heling, omdat het lachen is vanuit het hart, vanuit verbondenheid, en vanuit een goede intentie. En dan mogen we ervaren dat kracht en kwetsbaarheid geen tegenpolen zijn, maar juist hetzelfde. Dat bij jezelf blijven ten allen tijde, hoe het ook met je is, het krachtigste is dat je kunt doen. En dan ben je soeverein, een ware Koningin van je bestaan. Je hoeft niet 'gered' te worden, of 'beschermd'. You've got this shit handled. Het is wel fijn om ondersteund te worden en verbonden te zijn, dat is een ander hoofdstuk. En daar gaat Lorelei dit jaar over: Be a Queen.

Ik verheug me erg op het Healingveld. Ook dit jaar geef ik weer consulten Sjamanistisch Liefdewerk. Ik doe dit nu een aantal jaar, en het is elke keer weer een geschenk. Een geschenk van Liefde. Die er zomaar is. Alles wat we hoeven te doen is deze toe te staan, en er gebeuren kleine wondertjes. En verder wordt het wel hard werken, maar ook veel genieten in de workshops op zondag. En ik mag weer in de Tempel dienstdoen! Heb me nog niet ingeschreven voor een nachtdienst, maar ik zal daar zeker een deel van de nachten doorbrengen. Geweldige plek om te mediteren en me te verbinden met de energieën van de plek.

Kortom: ik heb er weer waanzinnig veel zin in!! Kom, wees welkom, en vier je Koninginnelijke Zelf!
Tot Lorelei!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten