woensdag 14 augustus 2013

Lorelei: het aftellen is nu echt begonnen..


Zo. De auto is helemaal ingepakt, op een paar kleine dingetjes na die uit de koelkast moeten komen, en m'n toilettas. Morgenochtend vertrek ik alvast voor Lorelei Vrouwenfestival, dat vrijdag losbarst.
Ik heb er zo'n goed gevoel over! Praktisch uitverkocht, een prachtig programma, een geweldige groep vrijwilligsters en medewerksters... helemaal blij.
Be a Queen. Da's even niet zo makkelijk voor Beatrix, nu. Maar zij heeft al tientallen jaren training. Ik wens haar en haar familie alle goeds.
Ik verheug me op alle Koninginnen van de komende dagen, groen en door de wol geverfd, en alles wat daar maar tussenin zit. Hoop veel jonge en jongere vrouwen te ontmoeten. De energie heeft zich al getoond vandaag, tijdens een gesprek met een goede vriendin. Het was een roze/oranje/gouden energie als onderstroom, en een blauw/gouden/kristallijne energie als bovenstroom. Erg mooi, helder en krachtig.

Het is tijd om lekker te gaan slapen. En dan mag de opbouw morgen beginnen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten