donderdag 30 mei 2013

Eigentijds Festival: nog één week!


Ik verheug me zo!

Nog een week, en dan weer vier dagen een feest van liefde, vriendelijkheid, verantwoordelijkheid, schoonheid, confrontatie, heling en vreugde.

Ik ga weer consulten Sjamanistisch Liefdewerk geven, in tent 27 op het Healing Field. En dit jaar wordt ik bijgestaan door Mariëtta, mijn lieve en fantastische assistente/leerlinge.
Kijk zelf eens of het iets voor jou is, misschien is er nog plek:
http://eigentijdsfestival.nl/home


Het is voor mij het hoogtepunt van het jaar. Zo kan het ook: met duizenden tegelijk op een fantastische manier samenleven, samen doen, ontwikkelen, delen...

De energie bouwt weer op. Ik verwacht verrassingen en wonderen, dat gebeurt namelijk ieder jaar.
Hoop je te treffen!

In liefde,
Maria



Geen opmerkingen:

Een reactie posten