zaterdag 18 oktober 2014

Nieuws trancereis Voorouders 24/10!

Goed nieuws! Vrijdag 24 oktober, gedurende de open trancereisavond, gaan we naar het gebied van de voorouders. Ik had het al geschreven, maar nu is het zeker: er komt iemand, Luna Amphirite, die veel ervaring heeft met dit veld, en die ons contact ermee kan versterken. Zij vraagt ons om een foto van een overleden dierbare mee te nemen, en een bloem, zodat we een altaar in kunnen richten waarmee we gaan werken. Ook is het fijn om een klein geschenkje mee te nemen, bijvoorbeeld iets te eten, een dingetje waar de overledene van hield, of wat jij maar passend vindt.
Dat, gecombineerd met de inbreng van Helena Kala en de trancereis begeleid door twee trommels, belooft een krachtige, mooie avond waarin jouw band met waar je vandaan komt een boost zal krijgen. En als je bewustzijn van waar je in geworteld bent helder is, sta je steviger in het Nu, en ben je vrijer naar je eigen toekomst...Lekker toch!
Ik verheug me
En wat een prachtige mogelijkheid eigenlijk, bedenk ik me nu... een avond, gewijd aan de voorouders, op de vooravond van Samhain... met maar liefst drie begeleidsters.... en dat alles voor een tientje! Je bent dan ook van harte welkom bij Naast de Bron, Bieleveldslaan 14 in Harkstede. De deur is open vanaf 19.45 uur, en om 20.00 uur beginnen we. Tot dan!

Blessed be,
Maria



Geen opmerkingen:

Een reactie posten