zondag 16 december 2012

Nog even.... 21-12-2012

 
 
Hallo allemaal, voelen jullie het ook? Een toenemende kracht, als de wassende maan, maar dan omvattender, grillig, onvast als de eerste stapjes van een baby. Een kracht die lijkt op wisselstroom: veel mensen ervaren op dit moment grote schommelingen in emoties, energie en gedachten. We staan dan ook op de rand van een keerpunt. 21 December is sowieso al de kortste dag van het jaar, en dus hèt moment om de terugkeer naar meer licht en warmte te vieren. En dit zullen we zeker doen! Het zal een belangrijk moment zijn om ons in staat te stellen goed om te gaan met mogelijke veranderingen de komende maanden en jaren.Misschien heb je de afgelopen dagen al stilgestaan bij het thema Duister - Licht, en kun je ervaren wat beiden voor jou betekenen. Dat zou een mooie voorbereiding zijn voor aanstaande vrijdag.
 
Wat ik je aanraad om mee te nemen zijn een paar lekker warme sloffen of sokken, en jouw kaars voor het komende jaar. Deze kaars zul je letterlijk en figuurlijk ontsteken, en je kunt hem weer mee naar huis nemen om jezelf er regelmatig aan te herinneren dat jij het Licht in de Wereld bent. We mogen het oude loslaten, en ruimte maken voor het innerlijk Licht. Het zal gemakkelijk gaan, we hoeven alleen maar met de stroom mee te gaan! Een stroom die gevoed zal worden door honderdduizenden, zo niet miljoenen mensen die op de 21e met hetzelfde bezig zijn, ieder op zijn eigen manier.
 
Een leuk nieuwtje: Mariëtta heeft besloten om priesteres van de Godin te worden. En ik mag haar opleiden! Op de 21e zal zij optreden als mijn assistente en de beroking verzorgen. Ik ben heel blij met zo'n geweldige studente. 
 
Zoals altijd ben je van harte welkom vanaf 19.45 uur in het Hortus Huys aan de Grote Kruisstraat 3 in Groningen. Bijdrage 10 Euro.
 
Tot dan lieve mensen, ik verheug mij! Namasté!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten